Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΑΙΡΕΤΟΣ



Τζεράκης Θωμάς                                                        Καβάλα 10 - 1 - 2013
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Καβάλας

Τηλ.6977742798 -2591061252

e-mail: tzerakis@yahoo.gr
http://smaltha.ekei.gr


Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας ευχαριστήσω θερμά για τη μεγάλη τιμή αλλά και εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου, κατά τις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου, όπου με αναδείξατε ως αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Καβάλας για τη διετία 2013 – 2014.

Έχοντας πλήρη συναίσθηση του χρέους μου  απέναντί σας, δεσμεύομαι προσωπικά ότι θα είμαι δίπλα σας, αιρετός όλων των συναδέλφων , έχοντας πάντοτε ως γνώμονα των ενεργειών μου την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων και των δίκαιων αιτημάτων σας, μέσα στα πλαίσια της αξιοκρατίας, της ισονομίας και της διαφάνειας, καθώς και τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειας, του κύρους και της ίσης μεταχείρισης όλων των συναδέλφων.
Ευελπιστώ, με τη δική σας στήριξη και συνεργασία, να υπηρετήσω με επιτυχία το θεσμό του αιρετού, ένα θεσμό που κατακτήθηκε με αγώνες και συνδέθηκε με οράματα και στόχους για τον κλάδο μας και την εκπαίδευση γενικότερα.

Δεσμεύομαι:
  • Να ελέγχω τις αποφάσεις της Διοίκησης, μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου, αν είναι σύμφωνες με τις αρχές της νομιμότητας, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας.
  • Να ενημερώνω έγκαιρα, άμεσα και εγγράφως όλους σας για τα τεκταινόμενα στο ΠΥΣΠΕ.
  • Να είμαι καθημερινά δίπλα σε κάθε συνάδελφο και στο πρόβλημά του.
  • Να βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία με το Δ.Σ. του Συλλόγου μας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου