Η
αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μπορεί να οδηγήσει σε απολύσεις, παραδέχτηκε
εμμέσως στη Βουλή, απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υφυπουργός Παιδείας,
Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.
«Από τη μια πλευρά προβλέπονται
απολύσεις. Απολύσεις προβλέπονται γενικότερα για το δημόσιο. Η αξιολόγηση ακόμα
και σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης. Βεβαίως και συνεπάγεται μια στασιμότητα
σε σχέση με την εξέλιξη κάποιου. Όμως, συνεπάγεται και κάτι παραπάνω.
Συνεπάγεται ένα κίνητρο, το οποίο είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου,
διότι από την άλλη πλευρά θα υπάρχουν και υπάρχουν -προβλέπονται σήμερα,
προβλέπονται μέσω της Α.ΔΙ.Π- όλα αυτά τα προγράμματα. Επειδή πιστεύετε και
πιστεύουμε ότι όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες, πρέπει όμως να
έχουν τις ίδιες ευκαιρίες».
Τα παραπάνω είπε ο υφυπουργός παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού Παναγιώτας Δριτσέλη, σχετικά με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
«Αυτό το οποίο εμείς θα κατοχυρώσουμε είναι ότι αυτός ο οποίος ενδεχομένως να μην έχει βαθμολογηθεί κατάλληλα, να έχει την υποστήριξη μέσα από επιμορφωτικά προγράμματα, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις όχι της αξιολόγησης, αλλά του εκπαιδευτικού έργου».
Τα παραπάνω είπε ο υφυπουργός παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού Παναγιώτας Δριτσέλη, σχετικά με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
«Αυτό το οποίο εμείς θα κατοχυρώσουμε είναι ότι αυτός ο οποίος ενδεχομένως να μην έχει βαθμολογηθεί κατάλληλα, να έχει την υποστήριξη μέσα από επιμορφωτικά προγράμματα, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις όχι της αξιολόγησης, αλλά του εκπαιδευτικού έργου».
Ο
κ. Παπαθεοδώρου τόνισε ότι η Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας (ΑΔΙΠ), όπως
λειτουργεί για τα πανεπιστήμια, θα λειτουργεί και για την πρωτοβάθμια και
δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ότι η κυβέρνηση ξεκινά με την αυτοαξιολόγηση του
σχολείου, του εκπαιδευτικού έργου, της εκπαιδευτικής μονάδας, προκειμένου να
υπάρχει αντίληψη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα στο σχολείο και των
εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων. Ο υφυπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι η αξιολόγηση
πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το βαθμολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου